¤ عن هموم :: ولماذا ؟
¤ قبل أن ترسل همومك
¤ ماذا يمكنك ان تفعل ؟
¤ قضايا و هموم عامة
¤ قائمة الدول العربية
¤ شكاوي تم الرد عليها
¤ بريد هموم
بيان إطلاق موقع هموم
موقع هموم بعد مرور عامين
موقع حقوقي عربي تطوعي يجذب عشرة ملايين زائر سنويا
الشكاوى والموضوعات المنشورة على الموقع لا تعبر عن وجهة نظر الشبكة العربية لمعلومات حقوق الإنسان ، وهي منسوبة فقط لمن أرسلها . |
مواقع تابعة للشبكة العربية
|
الموظف متعين عاشان يقول لا
الإسم : الدولة : مصر الإيميل : [email protected] التليفون : 0559580051 تاريخ إرسال الشكوي : Thursday 23rd of April 2009 02:41:13 AM هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم طبيعة الموضوع : شكوي
الموضوع :
تليفونى رقم0559580051هوائى حاولت تبديله الى تليفون كابلات بسبب عيوبه الكثيرة منها قطع الاتصال عند انقطاع التيار الكهربائى والتشويش فى الصوت دا اذا كان فيه حرارة والكل بيشتكى منه وتركوه عبارة عن ديكور بالبيت ولدلك طلبن نقله من هوائى لكابلات وموجودة بوكسة بالمكان متركب عليها حوالى من خمس تليفونات لااكثر وكل لما اروح للموظف مرة يقولى الكابل مقطوع واللى هايلحمه فى عمرة لما ييجى يتصرف فى خط ليك وعدى علينا بعد ععشرين يوم ومرة يقول مافيش تقديم ومرة مافيششش خطوط جديدة يعنى علشان مالناش واسطة مصالحنا ماتمشيش واللا دا مش من حق كل مواطن ياخد حقه فى بلده واللا الموظفين بياخدو مرتب علشان يوقفو حال الناس وايقولو لا ومافيش ولو من الاغنياء كانت المصالح كلها مشيت بدون اى تعب ولا مجهود اعمل ايه اشتكى لمين واللا الشكوى لغير الله مذلة
هل لديك اقتراح بخصوص هذه الشكوى ؟
أرسل لنا وساهم في إنصاف صاحبها .
| |